Το γραφείο μελέτης της AOPB κατέχει την τέχνη του σχεδιασμού καλουπιών έγχυσης και της προσαρμογής του σχεδιασμού των πλαστικών κομματιών στη διαδικασία έγχυσης.
Η μελέτη του εργαλείου πραγματοποιείται με βάση σχέδια σε χαρτί ή τον ψηφιακό ορισμό των κομματιών. Χάρη στην CAD, η ρεαλιστική απεικόνιση των προϊόντων σας θα δώσει μορφή στις ιδέες σας.
Εάν χρειαστεί, θα σας καθοδηγήσουμε στην επιλογή των υλικών και θα επικυρώσουμε μαζί τη γεωμετρία των κομματιών.
eBDX Cloud σας προσφέρει μια πληθώρα διαδικτυακών υπηρεσιών: επικοινωνία, μετάφραση, επικύρωση, αρχειοθέτηση και έλεγχο. Αυτές οι διαδικτυακές υπηρεσίες, οργανωμένες σε Workflow (αλυσίδα επεξεργασιών), επιτρέπουν να ανταποκριθούν ακριβώς στις απαιτήσεις σας για ηλεκτρονικές ανταλλαγές (EDI) προκειμένου να καταλήξετε στη ζητούμενη λύση.
eBDX Cloud ενσωματώνει όλα τα διεθνή πρότυπα και κανονισμούς καθώς και όλα τα πρωτόκολλα επικοινωνίας που ορίζονται στη «χάρτα διαλειτουργικότητας». Οι υπηρεσίες μας βασίζονται στις υπηρεσίες της Amazon Web Service ® (AWS), ηγέτη στο Cloud, και σας διασφαλίζουν έτσι υψηλό επίπεδο ασφάλειας.
Κανονισμός σημασιολογίας: EDIFACT, XML, ODETTE, EANCOM, VDA, κ.λπ.
Μορφή: κείμενο, excel, XML
ERP: SAP, X3, Dynamics, BAAN, CLIPPER, SYLOB, ABAS, DIVALTO, INFODEV, SILVER-CS, κ.λπ.
Είμαστε ενθουσιασμένοι να σας παρουσιάσουμε το νέο επαγγελματικό λογότυπο που δημιουργήσαμε για την EFA, γραφείο εμπειρογνωμοσύνης. Αυτό το λογότυπο έχει σχεδιαστεί προσεκτικά για να εκπροσωπεί την εμπειρογνωμοσύνη και την αξιοπιστία της εταιρείας, ενώ ταυτόχρονα να επικοινωνεί τις έννοιες της εμπιστοσύνης και της ασφάλειας που σχετίζονται με τον χρηματοοικονομικό και ασφαλιστικό τομέα.
Το λογότυπο διαθέτει μοντέρνα και επαγγελματική τυπογραφία. Τα τρία γράμματα αντιπροσωπεύουν τη συγχώνευση των τριών πυλώνων της εταιρείας – της εμπειρογνωμοσύνης, των χρηματοοικονομικών και της ασφάλισης – που συμβολίζονται από κομψές και ισορροπημένες μορφές. Οι γραμμές παραπέμπουν στην ακρίβεια και την αυστηρότητα που απαιτούν αυτοί οι τομείς, ενώ οι απαλές καμπύλες προσθέτουν μια αίσθηση προσβασιμότητας και ανθρωπιάς.
Οι χρωματικές επιλογές για το λογότυπο αντικατοπτρίζουν επίσης τις αξίες της εταιρείας. Ένα gradient χρυσού χρώματος μεταφέρει ένα αίσθημα εμπιστοσύνης, ανάπτυξης και ισορροπίας.